9 Şubat 2014 Pazar

Ankara'da düğün demek =)

İzmir gibi harika bir yerde doğmuş ve taa üniversite zamanına kadar orada yaşamış biri olarak Ankara'da düğün çok hayal kırıklığı diye düşünüyordum hep =) Şu anda da çok farklı değil düşüncem, yani şimdi düğün İzmir'de olsa hem çok daha uygun fiyatlı olur hem de deniz kıyısında çok daha farklı olabilirdi bence =) Ama damat adayı Ankara'da olunca işler değişiyor tabi =)

Bu yazımda sizlere Ankara'da gezdiğim düğün mekanlarından bahsedeceğim..

1- Vilayetler Evi: Ankara'da bir arkadaşımın tavisyesiyle daha ortada evlenme teklifi bile yokken bakmaya başlamıştım buraya ve bayılmıştım tabi :D Göl kenarı harika bir manzara, kim beğenmez ki..Geçen hafta görüşmeye gittik tabi Ekim 4'e kadar yer yoktu. Ama beni asıl rahatsız eden Vilayetler Evi'nde çalışan ve konuyla ilgilenen kişinin soğuk davranışlarıydı. Kamu sektöründe çalıştıklarından belki de müşteri memnuniyeti olayını pek ciddiye almıyorlar gibi geldi bana..Akşam için bir organizasyon varmış diye, Gölbaşı'na gittiğimiz halde bize salonları göstermedi ve internette de gördüğüm fotoğrafları gösterdi sadece..Yine de güzel manzara ama her şey onların istediği şekilde yürüyecekmiş hissi yarattılar bende =)

Hımm bir de aynı anda 2 düğün olabiliyor orada ve bu dezavantaj benim için..

2- Has Bahçe: Tek kelimeyle harika bir yer, bayıldımmm =) Bir kere en büyük avantajı kocaman bir bahçe ve ev tamamen size ait. Bahçenin girişinde geyikler karşılıyor sizleri, çok sevimli.. Nikah da orada kıyılıyor ama bence nikah için daha güzel bir manzara yaratılabilir...Yazın her yer çiçeklerle dolu olduğunda mekan daha da güzel olacak eminim..Çalışanlar çok ilgili, her istediğini yapmaya hazırlar ve bu bizi çok etkiledi. Ayrıca catering firması da daha önce tavsiye edilen yerlerden biri. Tek sorun kapalı yeri yok, yani yağmur yağdı diyelim ne olacak? Çözümleri şemsiyeler kapatılacak hemen ama çim alan sonuçta her yer çamur olunca yukarından su gelmese ne olur ki? Yine de yazın yağmur mu yağar ya diye düşünen biriyseniz harika bir yer kesinlikle =)

3- Cadde Hare: Evlilik fuarında görüşmüştüm kendileriyle, o gün pek ilgilenmediler ama bir de mekana bakmaya gidelim dedik. Ortalamanın biraz üstü bence. Benim hayallerimi süsleyen yer olmadığı kesin ama eğlenceli bir düğün yapılabilir orada. Sorun 3 farklı düğün aynı gün yapılabilir...Artısı ise Has Bahçe'deki gibi içkileri dışarıdan getirip servis ediyorlar. Fiyatlarda daha uygun.

4- Bilkent Otel: Burayı gezmeye gidemedim ama nişanlımın ailesi benim yerime de baktı. Kesinlikle Ankara'daki en pahalı düğün mekanı olur kendileri ve çok katılar. Her şey anlaştığı firmalarla olmak zorunda..Ama düğünleri güzel oluyor diye biliyorumm...Açık ve kapalı alanları mevcut, bu da artısı =)

5- Rixos Otel: Burayı da gezemedim bu nedenle aldığım bilgilere göre: otelin yeni olması nedeniyle her şey yeni ve şık. Fiyatı Bilkent Otel'e göre daha iyi. 3 farklı salonu var kişi sayısına göre. Yer olarak konumu da iyi diyebiliriz. Tüm gün sizinle ilgilenen birileri yanınızda oluyor ve her isteğinize yetişiyor Açık alanı yok, burası eksi =)

6- Ramada Otel: Açık ve kapalı alanı var. Kapalı salonlarından birinde Türkiye'de tek olan 360 mapping sistemi var; yani tüm duvarlara aynı anda bir şeyler yansıtıyorlar ve sanki oradaymışsınız gibi hissediyorsunuz ancak işin yolunu bulmuşlar: her değiştirdiğin görüntü başına 3,500 TLcik istiyorlar :D Yemekleri çok iyi, tüm gün sizinle ilgilenen birilerini veriyorlar yanınıza ve gayet başarılılar.

7- İncek Garden: Sadece telefonda görüştüm, kapalı salonu da yedekte olmayınca fazla soru sormadım ama internette gördüğüm kadarıyla eğlenceli düğünler yapılıyor =)

8- Büyükhanlı Otel: Havuz başı düğünü yapılabilir, kapalı alanı da var ancak açık alandaki düğünde her yerden arka planda apartmanlar, cami ve makro market tabelası gözüküyor. Yani tüm fotograflarda arka planın böyle olması hiç hoş değil bence.

9- Swiss Otel: İş için gittiğim zaman konuşmuştum ve iş toplantısı yaptığımız -2. kattaki yeri düğün salonu yaptıklarını öğrenince vazgeçtim açıkçası =)

Gerçekten zormuş düğün yeri bulmak..Özellikle de Ramazan yaz aylarına denk geliyorsa ve bizim gibi aramakta geç kaldıysanız =)

Umarım biraz fikir edinebilmenizi sağlamışımdır bu yazıyla =)

Sevgiyle kalın! =)

3 yorum:

  1. bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
  2. daha yeni gördüm malesef :/ evlilik hazırlarından hiç vakit ayıramıyorumm bloğuma :( bir dahaki çekilişinde kesin varımm =)

    YanıtlaSil
  3. yazınızı çok beğendik iyi çalışmalar.
    konya düğün salonu

    YanıtlaSil